followers

Friday, January 14, 2011

Aku tengah nerves nih.

erghh..dia dah mai dah..adeii nak buat ape ni?tak sedap badan la plak..eiii.hah? sape yang datang ni? menteri kerjaraya datang pon ak tak senerves ni.siap ade bunyi2 lagi.. nak tahu tak ape yang datang?
jeng..jeng (dengan nada suspen)

:
:
:
:
:
:
V
PERUT AKU LAPAQ LAGI!!

HAHAH! bunyi kat perut ak yg datang lagik sebnarnye! GHAHAHAHAH!..susah jadi orang bermetabolisme tinggi. memang ar ak tk gemuk walau ak makan seberapa banyak pon tapi kesannya cepat lapaq! hahak! ak rasa dah brape banyak post pasal ak lapaq tengah2 malam ni. erghh..sori kengkawan hanya meluahkan prasaan perut yang aktif nih.tambah pulak ak gatal2 tangan tengok pic2 makanan time aku gi penang sem lepas.padan muka aku sape suroh tengok gmbar makanan dah tau perut tu macam kilang PERGHH.. memang gi mamak la sat lagi.! hehehe..

korang tengokla sendiri, sape tk lapaq tengok gmbar2 nih.


sarapan pagi telur ak tktau ape nak sebutnama die.location die dekat tepi kedai roti benggali.roti die memang fresh gile br masak dr oven.hanya didapati dikedai2 tepi jalan je.hotel mewah mungkin tak jumpe.hehe

beriyani kapitan penang, pergh..siriyes sedap sampai menggigit lidah. nasinya dimasak dlam claypot dan dhidangkan ngan ayam tandoori~

lapaq! lapaq! mamak! bagi ak sekor ayam!

besar gile udang die smpai ak naik gile tengok hargenye

ini pula laksa penang yang asli dari penang hanya didapati diteluk bahang, pergh..member ak sampai order 2 mangkuk.
gmbar kat tlok bahang

buat hal kat depan bar council penang


nak jugak kan letak gmbar kau sensorang, letak dosh letak. ghahahahah!

Perut ak dah menjerit2 dah ni tanda protes sbb tk bg makanan. ak nak turun mamak bawah sat. ok bye!

12 comments:

ZWAN SABRI said...

Rindu makanan2 kat Penang ka?
Nak suwuh zwan post makanan2 tuu suma X? HAHA






http://mysuarablog.blogspot.com/2011/01/perempuan-tak-reti-masak-apa-pandangan.html

Dosh Saleem said...

zwan: eh tkpa la zwan ini post saje2 je

nub said...

hang ni memang suka bikin aku lapaq..hahaha

syamimi said...

perghhhh....tnjk mknn plak...ni rse nk blk msia ni

Dosh Saleem said...

nub: ape lagi nub. buat r rombongan makan2 gi penang lak.haha

Dosh Saleem said...

syamimi: owh, takpe~ nnti balek malaysia awak carik semua mende makanan ni.haha

payeen said...

seryes akuh dah lapa

*nasi beryani!!!!!!

Hidayah Tarmizi said...

bila tgok gmbr nasi beriyani, seyes lapar giler..haha.. bole la ajak kekwn gi cri nnti sementara still kt penang lagi.

Dosh Saleem said...

payeen: mai makan mai!

Dosh Saleem said...

hidayah: mesti pegi!!sedap gile~ huhu

sugar2 kapas strawberry said...

wow..roti telur dia nmpk sdp

amyrashla said...

bestnyee roti ngn telo tuuuuuuuuuuu!!