followers

Sunday, December 19, 2010

adegan kejar mengejar

petang ahad yang ceria, mari kita berlari anak2 utk tubuh yang sihat! sambil ditemani kanak2 kecil berlari2, faiq kelihatan bersemangat mengalahkan abangnya, jenuh nak mengejar budak ni, lari sana lari sini, semua benda nak cuba, T_T biasa laa budak, dulu time ak kecik macam mane la mak and ayah jaga aku kan. :p

silau menyilau cahaya matahari petang

penat mengejar budak nih!

ade budak merajuk ngan abang die~~

Emoticon Pictures, Images and Photos
ketawa kegirangan

12 comments:

Anisa Hang Tuah said...

alalala
comelnyee
(:

zarith said...

cute. :)

DoshDrake said...

:)

ZWAN SABRI said...

Aiseyh, Comey gila faiq merajok..
erm, Dosh plak ada ciri2 abang yang baek and boleh jadi bapak yang amat baek.. Tahniah! ;)

DoshDrake said...

tkde la baek sangat.heheh

Nur said...

wah..comelnya budak kecik tu merajuk..haha

DoshDrake said...

ahah,actually tu time kt kfc die merajuk ngan saye~

hazirah abdul rahman said...

comel 2-2,, =)

qiela said...

cute !!!
jatuh cinte ngan dak 2..
hahahaha
chumel sgt

:)

DoshDrake said...

hazirah: saye tk, adek saye je. huhu~ :)

qiela: yeah, die comel~ :)

cik ieyra said...

kiutnya budak tuu :P

ejans said...

haha comel adik mrajuk..