followers

Friday, July 20, 2012

Permulaan bagi Penghabisan

Salam Ramadhan, rasanya dah terlalu lama tak mengemaskini blog ni. sibuk katanya. alasan yang terlalu cliche. haha.. dipendek kan crita maka berakhir sudah program LLB. Barangkali selepas ini mungkin aku ada lebih masa untuk menulis?



Dihujung-hujung waktu ni, berat betul rasa nak meninggalkan rakan2 di universiti. Dah  5-6 tahun bersama2 mereka siapa tak sedih kan. Susah senang sama2.. Insyaallah kalau ada rezeki kita jumpa lagi di majlis2 perkahwinan masing2.hahahah..dan aku bila lagi? Entah. blom ada lagi laa...hahah.


Till we meet again brothers..


To Study Group mates...



And to Classmates...




Dan insyaallah bulan depan aku akan start chambering... :)



8 comments:

FaiZaH Fyn said...

lama tu 5-6 tahun..btw tahniah dah berjaya melaluinya dan selamat kembali ke dunia blog ;)

Diyana Munira said...

This post almost made me cry :'(

5-6 years is really long. It feels like yesterday baru register untuk Pre-Law kot.

Anyway, congratulations Dosh!!!!

:: throws imaginary colourfull confettis around ::

And, all the best in the working world ;)

Dosh Saleem said...

faizah: a'ah mmg lama..dah tua br habis.hahah..thanx u btw :)

diyana: you know how close im with my brothers rite.hahah..btw thanx DM, good luck jugak! :)

Diyana Munira said...
This comment has been removed by the author.
renjizakura said...

wauu

aNiss :):) said...

wow. dah abis belajar. tapi kenangan mase belajar laa paling best :D
btw, salam ramadhan yaa :D

Fezul Fadhley said...

Salam Ramadhan ajusshi!

Cytah Lovicry said...

Kenangan bersama kawan-kawan memang susah nak lupa kan.. Congratulation :)