followers

Sunday, November 6, 2011

Bersekufu dihari raya


Semangat kesepupuan dipagi raya..

err...nak tau tak?

ni adik aku Faiq(kiri) dan sepupunya kat kampung..

sebenarnya sronok weh braya dgn dua budak2 kecik ni..

sampai basah baju peluh lepas kejar dua orang budak nih yg stamina tahap pelari pantas olimpik..

aku terpaksa surrender lepas tu..

eh abis dah?

ye laa tu je aku nak bgtau...

Slamat Hari Raya Aidil Adha kawan2.. :)



15 comments:

Diyana Munira said...

Hi Dosh kecik aka Faiq and Dosh and Faiq punya sepupu!!!!!

Jerr said...

adoi .. gambar kau mane ? haha ...

Dosh Saleem said...

diyana: hahah..i'll send those word to 'em. :)

jerr: ayoo dah byk sgt aku asyik letak gmbar aku. skali skala tuka larr.hahak

comeliness_zaty said...

bestnye braye bdk2 ni..hehe

FaiZaH Fyn said...

lesung pipit faiq tu yang mahal! geram nak cubit pipi dia haha

Azham Vosovic said...

sepupu sy pon kecik2 lg.... x best...sbb xda geng kt kampung hehehehe

Dosh Saleem said...

zaty: best tp kadang2 memenatkan.haha

faizah: agak laa~ tu la tredmak dia.hahah

azham: tk lama lagi besar lah beliau tu semua.hahak.

Maly F said...

mahal tu senyum dia !

EyqaLuvender said...

comel adik..ade lesung pipit...
abg die ade jgk ta?
kem slm adik..hehe

shaFazie said...

Selamat hari raya...
alahai comeynye lesung ppit dia :)

ZWAN SABRI said...

Comeynya Faiq..
ada lesung pipit.. ;)

Dosh Saleem said...

maly: hahah.tau tkpe~

eyqa: abang dia ada lesung batu.haha. :p

shafazie: slamat ari raya gak~ :) huhu

zwan:comey mcm abg dia kan.hahahahah

miSs aMaL said...

whoahh..bestnye beraya.ooh,hye encik doodle kmu lg cml.:)

blog-tips-kurus said...

tak nampak ape2 pon!

raye pon dah abis.. :-)

Nalisa Syahira said...

adik baju putih , meh sep sikit , kita geng ada dimple , hehe ;)