followers

Saturday, November 5, 2011

Back in Memories...



Genting Highland, 2008, after final exam..

post kali ini sekadar monolog dalaman dimalam hari..

sedang aku tengok album lama2, aku terfikir sat:

agak-agak kalau umor panjang lagi 10 tahun lagi,
kalau aku datang pastu ambil gambar,
adakah mungkin?
disamping isteri dan anak2 di keliling?
atau masih sama? err..sumpah aku nak kawen n ada anak..
eh knapa cakap pasal anak?

aku pon tktau sebenarnya.cuma sronok tengok budak kecik, mereka mengeluarkan gelombang kegembiraan pada orang dewasa..

tengok terserlah naluri kebapaan aku kan?
Eh eh awak jom kawen skarang? :p






NAK?












janganlaa seriyes sangat boleh?? hehe..

tapi seblom jadi bapak kena balas budi mak bapak dulu laa.

.....

ergh...abaikan apa yg aku tgh mengarut nih.

12 comments:

adam said...

dosh !!! my god!!
the car behind you
is belong to my untie from singapore
and u know what??
im in that car at the moment
2008 right??

genting highland ... dush !!

adam said...

wjh 8795

Dosh Saleem said...

kira ko ada dlm kreta itam tu la eh? hahahah.

FaiZaH Fyn said...

muka budak2 lagi haha

Dosh Saleem said...

faizah: rasanya muka ni dah boleh hasilkan anak.hahah :p

Azham Vosovic said...

hahaha....konon-konon nak feelin2 sedih la ni? hahahahaha....

Maly F said...

lepas ni meh datang penang pulok yea :)

Dosh Saleem said...

azham: ni konon2 nak pegi pasar.erh boleh?

Maly: saya suka penang!! :)

oja_alia said...

nuke giler violent ea...eheeehe!!

dayah said...

hi dosh. umur brapa

Dosh Saleem said...

oja: hahah..mcm muka samseng kampung kan? hahak..tp dalam hati ada taman permainan,har har :p

dayah: umur saya dua puluh tiga tahun cik dayah. :)

misTeaRed said...

ayoyoyoi....salam a.adha en.dosh...