followers

Saturday, September 3, 2011

Kambing Masak Merah. :)

Kata orang dulu-dulu, mana tak tumpahnya kuah kalau tak ke nasi. Kata aku pulak, mana tak tumpahnya kuah kalau tak ke meja. Boleh?

Okeh, abaikan crita kuah tertumpah dekat meja sebab takda kena mengena pon dengan aku. hari ni nak crita pasal rumah terbuka di Hari Raya..eh balik2 crita raya? Tak suka? Boleh je kalau nak aku tukar topic Hari Pekerja..

Tak payah dipanjang2kan lagi, just nak bagitau tadi aku beraya di rumah salah sorang rakan aku di Kampung Pasir Johor Bahru sambil makan Kambing masak merah.hehe..

Dalam mangkuk tu lah ada kambeng..hehe.. :p


Hari Raya Pertama Hidey

Bukan saya yang habiskan kuih muih tu.


Begitulah alkisahnyaa..okeh..esok aku crita hari Pekerja pulak..pomish..:p

10 comments:

Takashi Manganji said...

1st time dengar kambing masak merah..haha

Zam Ijam said...

dosh, msti balek ruma sendawa panjang kan? xnak pos sikit ke kambeng msak merah tuu?? haha^^ kiddin.

FaiZaH Fyn said...

ni memang raya habis habisan..sy raya pertama je yg raya lepas tu duduk rumah..

Maly F said...

sedap tuh kambing masak merah !
eh Dosh, SELAMAT HARI RAYA :)

Azham Vosovic said...

SY x makan daging.... sbb masa kecik2 selalu berangan daging yg dimasak tu adalah daging manusia... pastu terbawa2 smpai ke besar huhuhuhu

syazwiena khan said...

ee ! dah lapaq daging merah la plak . suma salah u !

nub said...

pergh. kambing betoi!

haha

Dosh Saleem said...

takashi: lpas ni mungkin ada labi2 masak hijau.hehe

zam: eh tk la balik rumah tros pegi tandas.hahah

faizah: ni nama dia raya mengikut prasaan.wahahah

Maly F: hahah..best maly..hehe

azham: daging best woo..har har.

syazwiena: jom makan jom! haha

nub: pergh, unta btol.heheh

Cik Mimie said...

kambing masak merah? sedap ke?
kalau sedap nak pergilah jugak kampung pasir johor bahru tu..^_^

Rtp Farra Arisha said...

daging kambing masak merah??? surely sedap :))