followers

Sunday, August 28, 2011

Raya kampung abang ye ling?


Tiap2 kali raya mesti ada benda2 yg sama mesti berlaku. dari zaman aku kanak2 hingga dah boleh menghasilkan anak, perkara2 kat bawah ni mesti berlaku. kalau tk caya cuba tanya maksu timah..er sape maksu timah? kau kenal?

Perkara2 wajib dihari raya:

- Gelas air tertumpah kat meja/karpet rumah makcik sedara.

- Sesi sakit perut.

-Anak-anak orang yang tk kenal datang beraya tk smpai 15 saat.

-Suara budak2 kecik nangis kene piat tlinga dengan mak dia sbb main lari2.

-Sesi teka-meneka nama saudara mara yg jrg jumpa.

- Filem2 di tv yg 10 taun lepas diulang2 tayang.

dan ikutkan ada macam2 lagi yg lebih extreme. suasananya berbeza sekiranya beraya di Brazil mungkin?



Photobucket

DAN sehubungan dgn 1 Syawal yang hampir tiba kami dari crew-crew Belog Encik Dosh, err..tak payah nak bercrew2 sangat lah.. mengucapkan Slamat Hari Raya dan Maaf Zahir dan Batin kepada sekalian blogger diseluruh alam semesta. Raya datang lah rumah..hehe.. :)


17 comments:

cucu umie said...

wing3x..baba teka nama family tu..alhamdulilah ayie kenal lagi sepupu..bab dua pupu..hancus..xkenal deh...

btw, selamat hari raya maaf zahir batin yer dripada azrin rahim..

syasya said...

heheh selamat raya juga encik dosh!

saya hafeez said...

follow sini .

Siti Nadzirah Zakariah said...

tyme raye nih lah dapat jumpe sedare kan. bagi alamat encik dosh. nak kutip duit raya walaupun 15 saat :)

Dosh Saleem said...

cucu umie: hahah..tu la pasal bila ramai sgt sume jd stranger.hahak

syasya: slamat ari raya cik syasya! :)

hafeez: thanx

siti nadzirah: mai la datang umah saya ni yg dkat jb nih. huhu

Syakir Rahman said...

haha,selamat hari raya gak...

chobitschii said...

Perkara2 wajib dihari raya:

- Gelas air tertumpah kat meja/karpet rumah makcik sedara.

- Sesi sakit perut.

-Anak-anak orang yang tk kenal datang beraya tk smpai 15 saat.

-Sesi teka-meneka nama saudara mara yg jrg jumpa.

- Filem2 di tv yg 10 taun lepas diulang2 tayang.


High five! And, selamat hari raya, Dosh ^_^

Sr. Maryam Fatanah said...

air tumpah di karpet itu mmg slalu terjadi..selamat hari raya!

Fezul Fadhley said...

ecik dosh kena baling dodol xde? hahax

amna said...

rumah en.dosh kne? ni nak datang punggut duit raya n tumpahkan air atas carpet mahal :D

HAPPY HARI RAYA!

Anif Abdullah| AA said...

hahaha..btui gak..

lagi satu,
yang tak pernah mesej tetibe muncul wish rya :)

Dosh Saleem said...

syakir: slamat berhari raya byk2.haha

diyana: hi five! *gaya tadah tgn. :p

maryam: itu legend tuu..hahah.

fezul: dodol tu trpantul balik kat fezul.hahak.

amna: hahah..btol kan? krpet mhl tros jadi murah kene air.hehe

Anif: hahah yang ni baru blaku tadi.hehehe. :p

niss said...

=)

niss said...

=) yang paling tak tahan..budak² tak kenal datang umah minta duet...rumah pun tak nak masuk. =)

~aLoNg~ said...

happy merdeka raya mr dosh :D

Azri Fathurrahman said...

selamat hari raya encik dosh. haha :D

FaiZaH Fyn said...

bab teka nama sedara mara tu betul..sedara ramai sangat sampai x ingat!