followers

Tuesday, May 24, 2011

Teman Wanita atau dalam hati ada taman?

Erghh..esok nak balik tapi barang tk packing lagi. -_-' hai dosh,apa punya pemalas kau ni.eh, rilex ah, malam masih muda kot. hehe..actually ak agak sibuk minggu lepas. eh bukan agak, tapi SANGAT sibuk kot. tu yg sampai bersawang belog encik dosh. dan..akhirnya semua tugas dah settle, alhamdulillah. :)

oh minggu lepas ak sibuk dengan ALSA National Conference. oleh kerana fakulti ak jadi tuan rumah tahun ni maka aku dan geng2 laen committee vintage alsa terpaksa menghempas tulang belikat kat atas lantai. *okeh hiperbola.hehe.. tkde lah betul2 ak cabut tulang aku dan terus hempas, maksudnya memang sibuk yg amatlaa.. eh tp ak tknak crite dlu, nnti ad post khas utk alsa tunggu ak balik nnti.huhu.
sementara menunggu hari esok, ak jumpe jap teman-teman wanita ak kat tapak permainan kanak2 .eh banyak pulak teman wanita aku.hehe. eh tklaa..tu semua teman wanita=kawan perempuan je.ak ni sapa la nak.haish sedih T_T.
hehe..well then esok balik umah byk benda ak nak post.smpai korang nnti fedap bace post ak.hehe..bye! nak balik jb! yeay~

bersama teman baik wanita aku.haha

16 comments:

cucu umie said...

semoga selamat sampai JB bro..btw, kalau dh jodoh nk bt mcm maner bro..huhu

ZWAN SABRI said...

chantek sungguh teman wanita anda.. ;)

FaiZaH Fyn said...

mana tau kalau jodoh...okey what??

**tapak permainan??ayat baru :P

Dosh Saleem said...

cucu umie: tkde maknenye.haha.ni mmber je.

zwan: ahaha.'teman wanita'

faizah: wahahah! baru prasan! :p

Izz said...

tapak permainan ye. boleh jd cg smntara bm. hihi

k.h.a.l.i.l.a said...

hahaa... "teman baik wanita". delete je la "baik" tu. heheh

nub said...

teman baik wanita???

Dosh Saleem said...

izz:hehe..pasni nak try ajar tadika.haha

khalila: haish tidak mungkin~ kami tk lebih dari kawan.kalo awek tk letak kat sini.hehe..:p

nub: TEMAN baik wanita.haha :D

MizzDija said...

nice blog..nk follow tp x de button follow..huhu

Dosh Saleem said...

mizzdija: pakcik google ni buat hal.sat 2-3 hari br ok.huhu

MizzDija said...

ok... :)

Maly F said...

sakan cuti ye nampaknya nanti bersama 'teman wanita'.hehe

Cik Aish said...

hehe ingtkan teman wanita td

soe hawani said...

chantek plus ayu :)

..gugu.. said...

owhh owg jb.................

Ans Amr said...

awat muka lagu tuh? mcm bwu bngun tidoq XD haha. tpi girlfiee handsome lah!