Followers

Wednesday, May 13, 2009

Saya dah jadi ayah



haha..

tension weh dduk umah je..ngah tggu keje ni bler ntah start..

=] aktiviti dkat rumah hmpir sama tiap2 hari.

on9, tv , layan adik saye, buatkan faiq landasan keretapi mainan,haha.. tu je..

agak bosan r..tp nasib baek ad faiq, layan die je kurang sket r boring..

skarang ni saya dah pandai buat susu budak kecik, mandikan budsk kecik, beri die makan.

dah macam baby seater plak.

haha..agak2 dah boleh jadi ayah ke? =p

sbb dah lame dah balek rumah..mak ckp die rindu dkat saya..

saya balek2 rumah je haritu die trus peluk saya..die jerit "abang balik!"

haha..hepi tgok die time tu, ye la.. dah lama tak jumpe.

tp die la penghibur saya dkat rumah..dia senyum memberi saya hembusan kegembiraan skejap..

lupa trus tension result exam,burden2 laen sume..

die hepi saya pown hepi.. =]

tu la sedikit sebanyak aktiviti saya dkat rumah seblom start keje ni..

haha..=]

faiq







No comments: