followers

Monday, November 28, 2011

Sepandai2 tupai melipat akhirnya terpelecok.

Hari itu..
Aku ketepikan segala buku dan kertas,
aku tk peduli..
aku lari..
dari riuk pikuk kesibukan yang tidak pernah putus,

dari segala bebanan,
ku dekat kan diri dengan alam,
melihat ciptaan tuhan yang indah..

Erghh... tak payah nak meleret2 bagai boleh?

senang crita
aku pegi daki Bukit Broga cuti hari tu. dah habis. :)

ni baru Breaking Dawn.

Para tetamu majlis

Ini bukan dekat New Zealand

naik bawak skali periuk blanga bagai

Ada bran turun menggelongsor?

Housemate

7 comments:

Syakir Rahman said...

hahaaha....ko pon g bukit broga jugak....aku bru pas balik dr broga ni...nk hapdet gak nnt.....

Blogger bernama Zam ! said...

aihhh ramainya nak pegi bukit broga ni ,
jeles pulak .

syazwani 'atiqah said...

anda tlah ditag

http://applehijou.blogspot.com/2011/11/jom-join-segmen-10-perkara-pelik.html

Maly F said...

adoii. kita yang dok area situ pun tak pegi lagi broga. malu haih. hoho

matamulut said...

waaaa... best..... :)

Nalisa Syahira said...

fuuuu , broga hill , bila lah nak sampai sana , hee .

soe hawani said...

teringin sangat2 nk pegi broga hill...!