followers

Sunday, October 23, 2011

Kegraduasian

Kalau dulu2 mak slalu pesan seblom makan baca doa makan dulu..skarang makan baca doa tak? hahah..begitu juga dgn convocation.nampak tak kena mengena dia kat situ? hahaha.. Sebelum convo mesti ada pre-convo pic dulu kan? dan pic ni diambil minggu lepas setelah dapat jubah..bergambar dgn kawan2 seangkatan perang.

Alhamdulillah, akhirnya petang smalam telah berjaya dinobatkan sbgai pemegang ijazah di Dewan Agong Tuanku Canselor secara rasmi nya diiringi ibubapa dan adik- beradik tercinta bersama2..:) insyaallah tahun depan grad utk kali ke-2 serentak bersama adik perempuan di hari dan dewan yg sama. ..huhu~



p.s: gmbar ngan parent blom sempat upload lagi, ada sambungan~ hehe..

12 comments:

Maly F said...

woot woot ^^
cantik gambar pakai jubah. gmbr pegang bunga takde ke? hihi.

btw, ini kat mne?

Diyana Munira 디엠 said...

Congrats on your graduation, guys ^_^

(And all the best for the test)

Dosh Saleem said...

maly: thanx, ade je pic pegang bunga..itu gmbar dgn parent tk sempat nak upload lg.next post ade.hehe

diyana: thanx! :)

Kathy Tuah said...

congrats!

laskar pelangi said...

tahniah yup:))

Hanis Atikah said...

TANIAH!! teruskn melangkah ke hdpan..hehe

Michada said...

hey tahniah...cantik gambar!!

syazwani 'atiqah said...

congrats...dewan br kot..hurm

Nin Ahmad ツ said...

tahniah. :)

niazis said...

tahniah.. cntik gmbr pkai jubah neh.:)

amal X icchan said...

Dgn Prof Shad! :D Terbaikk!

Liyana Zahim said...

Smarttt!