followers

Monday, February 21, 2011

dah aku kata ang comey.

Mai sini, mai sini! Eh ada pa nih? Malam2 dok hingaq2 ni pasaipa?. Hahak! Ada antu ka? Eh jangan risau malam ni bukan post pasal kisah hantu pokok pisang antu2 seram tu lagi. Takmo na crite ngeri2 lagi pasal rumah antu tu. Nnti tk tido malam nak jawab apa ceq nnti.hehe. :p

Arini ceq nak cita aman damai alam semula jadi yang menyentuh kesegenap ruang kalbu. :p hahak! arini buat pertandingan makhluk2 tercomey plak.uishh geram melihat bende alah kat bawah ni rasa nak tangkap pastu nak timang2 tinggi2 sampai melompat!

uih! ni la dia rupa pikachu yg betoi kat alam nyata! boley dijadikan tempat cas henfon kalo tkda bateri. tp jgn cubit pipi dia nnti terkujat nnti kene letrik.hahak!

amboih! ampa dua ekor engat ampa comey ka buat mcm tu? uihh geram rasa nak picit!

larr ni pasaipa pulak? sedar diri sket ang tu kucing bukan katak! tp apa2 pon ang comey~

jangan ingat ang comey kalo merayap kat kaki ak ak tk lari!

inilah semangat perpaduan antara kaum! comey

tapi dalam banyak2 depa suma tk boleh lawan yg kat bawah ni. uih rindu gila naa kat dia~ T_T

faiq my bro~ :)



10 comments:

As Yusra said...

waaa. comey2x.!! <3

Maly F said...

dosh, nak pikachu hidup satu! hikhik

umie said...

comey yew...geram tgk...
wink2x

ZWAN SABRI said...

Kucing yang warna kuneng ru sungguh comey..
Tapi Faiq lagiiiii COMEY!
;)

nub said...

dosh.. ang laa comey..paling comey. harharhar

Dosh Saleem said...

as yusra: hahak, :))

maly: pikachu dah evolve into raichu daa.hah

umie: geram meram kan.haha

zwan: haha..itu semestinya

nub: uih, siot ang nub. perli nampak.jhahahah!

ReEnApPLe said...

waaa..comey3...
nak sekoq... hehe

YusRa said...

cute lol
follow me back
www.yusrasuperstar.blogspot.com

Dosh Saleem said...

reenapple: mai sini amek!

yusra: owh folofolofolo

Anna King said...

hehee.. cian miauww tu kena jadi pikachu... ^^