followers

Sunday, March 24, 2013

Lari Sejauh Mungkin

Assalamualaikum,

Hari minggu,
Beg galas dicapai, enjin kereta dihidupkan,
Tinggalkan seketika semuanya,
berlari jauh dari segala masalah dan kesedihan,
dari hiruk pikuk kota yang penuh dengan ketamakan dan hipokrasi manusia,
sehingga sampai ke penghujung tanah,
sehingga nampak lautan biru,

menjejakkan kaki di bumi Mersing, di pantai Air Papan,
 disambut dengan angin lembut  dan bunyi ombak,
Indah, memang indah..




Semoga dapat menghadapi dugaan ini dengan hati yang kuat,
kerana aku percaya ada sinar harapan di penghujungnya nanti.
Inshaallah..


8 comments:

hazwan hairy said...

boleh tahan view dia...hehe

Rapunzeel Cikilolo said...

wewit...

makan steamboat sedap di tepi pantai kan?

Laserquest said...

best gila kalau dapat getaway macam ni.
jealous !

Shue Shuhada said...

lame da tak masuk blog Encik Dosh.. sukee :))

luna said...

nice view =)

oyye_gibbous91 said...

semoga sentiasa tabah& sabar#

Batu Adventure said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

FITRAH JAMIL said...

Allah creatures, sgt tng tgk keindah pantai tu