followers

Wednesday, February 20, 2013

Kesetiaan buat si Merah


Aih sedih, sedih..
sedih nak berpisah dengan  si karib peneman hati,
4 tahun bersamasana sini,
dari zaman anak-anakkan sehingga zaman hidup sendiri..
teringat saat kita berdua bergembira,
seluruh pelusuk kita redah bersama,
indah bukan hidup kita dahulu?

Bila sedang bersedih dibawa perasaan,
kau pujuk aku,,
pusing-pusing kampung, pusing-pusing bandar,
melihat langit petang Bandar Anggerik,
hanya ada aku dan kau.

Pernah sekali kau mengadu sakit,
buat tidak peduli,
buat tidak tahu,
tapi kau tetap setia dengan aku seorang,
aih sayangnya kau dekat aku..

Menjelang subuh esok, mungkin kali terakhir aku akan melihat kamu,
Sedih tak terhingga menyelubungi diri,

Jaga diri bersama orang baru.... :')


"Si Merah"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
v

BKM 8*** 


since 2009 to 2013



6 comments:

ejulz said...

perghhh.. nak angkat motor baru ker bro? hehe


Jemput join segmen ni kalau belum.. 100 penyertaan TERAWAL akan dapat Sticker Fridge Magnet @ Button Badge dari Cenderahati Akamika Gift .. Cepat!! Cepat!! Hehe ^_^

http://kampung-kameq.blogspot.com/2013/02/segmen-ucapan-selamat-hari-lahir-buat.html

Hazirah Jayloe said...

tumpang lalu...bleh mtk tlg follow balik? thank u! nice blog :)

eszyamin said...

owh ni mesti kes dah jumpa 'awek' baru yg lebih cun la ni..

ha nnti dah angkat itu 'awek' baru, kasi tunjuk itu 'awek' kt belog ye dosh..haha

reenapple said...

Harap si merah tak lupakan yang lama.. Ehhh

Diyana Munira said...

Sedih pulak I baca :(

Aina Mansor said...

Dah lama sangat dia berkhidmat,
tiba masa cari pengganti baru. Haha!